17 November 2009

Anak

td pukul bape nta tga text text iwan ,
tiba-tiba aku ,,,

F : esk ling kena tinggal dengan anak-anak . baby kena away mengejar cita-cita haha
R : ha? eyh u ane larat jage . ibu ade sekali . u pantang hekk
F : mmg ah i pantang tp i still kena jaga jugak meyh
R : u jage skit-skit je . andi sume ibu buat . u rest . oke?
F : em okayy . get it . more rest mmuah

aisehh da mcm betulbetul kawen da . da mcm betulbetul beranak da
haha gila la :p

semalam 16 November 2009 tepat pukul 7.07 pm aku melahirkan anak .
2 orang anak kembar sepasang .
semestinya anak pertama lelaki dan diikuti anak kedua perempuan .
Alhamdulillah , hahaaaa
mesti terpikir an bila la aku kawen bila aku mengandong tengok perut kempis je an?
hahaha apa la , aku beranak tipu-tipu jela .
aku dengan iwan kann poyo suka berangan kitaorang da kawen .
well , semalam berangan anak da kuar after 9 bulan aku mengandongg .
ahhh lega akhirnya perutku ala kadar back to normal haha
anak pertama diberi nama Danial Yazid manakala anak kedua diberi nama Dania Nabila .
wahh , sedap? well , tengss hahaa :D
sekarang aku da de anakkk , yahoo yahooo
and for peringatan , jangan la pikir aku dengan iwan gila .
bukan gila okayy , just sukasuka nk berangan grr :p

I LOVE YOU BABY :)