02 December 2009

:D

huishh selama aku ada ank ni , busyy sungguh .
kena menetek anak la kena mandikan anak la kena jaga anak la
biasa la , bila da jadi mama kena aktif je la kann
even aku stil pantang lagi , yela aku belum genap 40 hari lagi after bersalin haha
andd then kena layan suami lagi
alahaii sayangg , u ta bule layan diri u sendiri ke fr a moment , i penat ohh :D
hahaha poyo gila aku cakap gitu haha shitto

okay okay ,
act , nk ckp ni .
selama aku ckp aku da ada anak , makin ramai jugakk yg ngnjeng aku
huii siott la korng haha
exmple la ; 'heyy , ank sehat ta? apa mcm?' , 'nt kem slm sma ank kw to tau haha'
amboi amboi , nk perli nk ngnjeng pun agkagk la
malu la aku cmni , jatuh maket haha :D

and and,
after ank dua orang ni da besa sikit , nk tambah satu lagi bule?
bule ta baby? bule ta? bule ta?
alaaaa , bule laaa . i nk ank ag sorangg je . bukan mintak kembar lagi
nt best sikit haha
*helo , jgn nk pegi ke unsur-unsur lain plak dushdush :p
em fr the 3rd one ni , hoping dpt ank boi lagii .
cukup ah , dua hero satu heroin
hahaha

btw ,
hari tuuu , ckp dekat Nany and Syaheerah aku da de ank
ank keluar 16hb harituu then dorang ckp , 16hb to mcm date dorng kapel!
starts with 16hb
ohh shittt!
mana bule beginiii ,
ta mahu la sama date dgn sapesape
i mean sme dgn someone yg aku tahu la
cmni tuka jela birthday ank date 17 DISEMBER 2009
bukan lagi 16 DISEMBER 2009 lagiii
haha sedap aku ja mahu tuka
ala tape la , aku belum beranak betul lagi
yg tiputipu punyaa tape main tukatuka date haha
so HARAP MAKLUM
looks like kinda big matter ohh :DD