19 December 2009

McDonald's Prosperity ahhh

McDonald's Prosperity? pehhh , sedap sial :D




ha sekarang ni memang time-time demam prosperity ah .
time-time orang mada melahap prosperity je ,
time-time bau prosperity tengah hangat atas dapur mcD .
pehh , ta bule tahan siaaa hahaha



ha cuba tengok , burger prosperity .
pehh , terliur aku tengok .
dengan sos black pepper nyaa meleleh sekitar daging burger to
aihhh mnggoda betul

plus plus plak dengan ,



curly fried nya pulakk pehh
berpusing-pusing je kentang to ha
aihh

Ya Allah ya Tuhanku , apa dosa aku sampai nafsu makan aku terseksa mcmni
Ya Allah!
sedapnyaaa prosperity to
gila mengidam aku , aihh aihh
betul terliur aku tengok wehh haha :D
huiii , sedappp sedapp hahaha

*act tade motif pun nk bebel dekat sini psl prosperity ni ha hee
tapi sumpa betul aku mengidam nk telan prosperityy to
ahhhhhh haha