03 January 2010

Fatim Nur Syuhadah :)

Fatim Nur Syuhadah? ahh , perempuan ni sgtsgt baek . if kau baek , dia double lagi baek dr kau . if kau double baek , dia lagi berdoubledouble baek dr kauu ahaa :D

mem dgn dia since form 1 . act , tade rapat sangat mula mula .
yela kitaorg just classmates je . tapi tapi , dia mem dgn Syaheerah . so kinda , mem jugak la kan kan hee terbebual keling siaa :D dalam kelas ta rapat sgt , so aku mem dgn org laen . tp tp lama lama rpt jgk dgn dia . then de satu time to , gado dgn mem laen to then jd kamceng dgn dia . em bole la . pegi lab , pegi pj dgn dia je hee then start form 2 , da ta sme class . aku turon class , huishh . org mls belaja mmg bgtu ghee tptp stil mem dgn dia until skrg hee

kenapa cerita psl dia ni? cz dia da pindah skola duhh sgtsgt sedih tahuu :(
today 3 January 2010 , pegi jmpa dia kt rumah dia . lepak sekejap , meluangkan masa sekejap huii then then , pukol 12 lebih kott , dia bertolak away to Kluang sob before balik to , time salam salam to ah , aku pelok fatim , pelok gila gila ohh . kempis balik dada aku haha
then dia pn pelok pelok balik , so sama sama hugging patu dia pelok mem laen plak . aku ddok dkt kosi batu dpn rumah dia to . pas dia da pelok pelok , dia diri sblh aku then *dia maen kepala aku , mcm mngusap kepala jgk ah . kinda ah hee then ckp

F : benkkk , kau jadi budak baek aw . *still maen maen ag
kepala aku
B : yela , kau kann salu guide aku ahaa

F : hahahahahahah sengal , apa ah . jadi bdk baek aw *:)

B : okay , promise *:)


alolo , momel gila dia time to . time before hugging to pn , dia de maen kepala aku huii
mentang mentang aku adeq , kau kakak . yela , selama ni pun mmg kau yg jaga aku pun hee :D

then nampak dia da naek kereta , kereta da start da . nak jalan da . then dia pusing , dia byebye akuu and mem laen jgk ah . huii , byebyebyebye smpai kereta abg dia hilang dr pndgn
huiii , hard gila bhaiii hee feeling ta tnjok sgt ah . da balik rumah baru , terasa ah wehee :D

argh!
wehh aku rindu kau da wehh . rindu gila , td aku nges cz rindu da kt kau . even ta mem lama dgn kau , tapi terasa jgk ah . kau kinda aku aggp mcm sis sis la jgk , hee kau kann matured wehh ghee :D aku doakan kau tade kawan kt sana , biar kau blk Skudai balik hahaha tade la , hoping je kau kt sne okay okayy . but but , balik ah taman you sekejap sekejap . jmpa aku kejap cukop ah :)




pelok pelok kau kuat kuat , nt mesti rindu gila gila hee
tudung sakai nyahh , maaf maaf eheee :D



ahh posing skema akuu dgn tudung sakai . ohh shitto :D
aku nmpk slim wehh ahaha pasan je ohh hee
Fatim that the blue shirt to

i already miss you like hell miss Fatim Nur Syuhadah and i do love you fucking much much yeahh . my sweet gajah ikan muahmuah

balik sini balik bole? :'|