03 January 2010

Sekolah duhh

urghh , esk sekolah kan kan?
aku lupa
haa , betol la betol la esk sekolah huishh
rasa malas nk pegi sekolah , tapi nak belajar
rasa mcm nak belajar kt rumah je huishh
esk kena bgn early morning
duhh , kompem ibu kejotkan lagi
like always la kan kan ngee :D

tapi this year , iwan ta sekolah!
cis , mana boleh .
kena sama sama busyy
ta boleh baby ddok lenggang lenggang dkt rumah , ehee

esk first sekali mahu jmpa siapa?
hmmph , nta .
ta plan duhh
hari amek result da jmpa ramai da ,
tapi tapi esk mesti datang sekolah , tade nmpk muka Fatim tga terconggok dkt lorong
dia kan pengawas , huii
selalu aku datang lambat , dia selalu ngnjeng cakap and aku melawan . betah je
such as

F : oii benk . asl dtg lambat? cepat sikit jalan , terhegeh-hegeh
B : ahh diam ah kau , aku bgn lambat . ngntok doe *:D
F : yela kauu . ha cepat , da berator da doe *buat muka mnympah
B : okay okay ehee

kinda every school days la , betah dgn Fatim mcm to
yela aku sampai sekolah time orang da dudok , da baca doa .
mmg la dia bising , naseb lepas je dr kena tahan pengawas hee

so , esk no Fatim . fr the 1st time duhh
rindu rindu kauu :(
and and , esok sekolah okayy . jangan lupa!