07 April 2010

alahaii Mecha class haha

Rabu , 7 April 2010
tiga masa class meka sederet before balik dekat bilik tayangg hoho

Teacher Fariza comel : okay , take five
hmmm *okay la lelap mata dulu laaa
then dengan pukulan aircond , tuptaptuptap tertidur teros , ta pena pena aku tidur dlm class tahap gaban gitu haha
.......
then after few minutes
Siapa entah cakap : benk benk!
Teacher Fariza comel : farahhhh!

*aku pun terjaga
Farah : ha? apa?
Izron : ehh angkt tgn angkt tgn cepat wehh , jawab fasten weh fasten fasten cepat!

*aku pn toleh skrin nmpk 'C. Fasten'
aku pun teros angkat la tangan dalam mamai mamai to , then

Farah : haaa C C C cikgu! Fasten!
Teacher Fariza comel : ha? apa nye yg C? npe awak angkt tgn Farah?

ha? wtf!
classmates laen , sumpa berdekakkk huii babi nohh

Farah : ha? errr

*teros aku tutop muka balik . refresh balik kepala hotakk
aku pun ta tahuu kenapa Izron suroh angkat tgn then jawab fasten , hishh
alahaiii mcmna bole tetidur
hishhh sumpa aku malu wehhh . ta pena jadi gituu haha maluuu -.-'