20 July 2010

Hari ni aku dengar radio apaaa :D

Since sekolah dekat Sekolah Menengah Teknik Johor Bahru *ceh cehhh, aku da kena start bangun pagi pagi buta seawal 5.45 pagi. Cis tade la awal mana tapi awal bagi aku. Sebab dulu aku dekat sekolah lama, aku bangun 6.30 pagi then pergi sekolah pukol 7 lebih. Time time da baca doa aku sampai. Cuba bayangkan, bukan ke tu satu perbezaan masa yang sia-sia. 45 minit to berharga wehhh, aku sempat mimpi kahwin lagi wehh Hoho. Okay kembali kepada cerita tadi. Haaa kan da kena pergi sekolah awal kan. So gerak dari rumah around pukol 6.15 to 6.20 *pengorbanan wehh Haha. Okay masuk kereta dengan ngantuk ngantuk, handset dekat tangan *satu keperluan kan, mana tahu member call ajak borak ke haha bodoh. Then da start engine so yenggg yenggg pergi sekolah. Aku mengaku sejak sekolah dekat sana, masa aku banyak habes dekat atas jalan tapi tape. Aku suka, aku suka tengok kereta sesak sesak macam sardin atas jalan. Semua macam orang bodoh tunggu turn nak jalan Haha *bebal :D. Haa then selalu bila da ada dalam kereta mestilah bukak radio kannn, haa so Ibu pun bukak la radio. Selalu Ibu ikotkan saje kehendak aku bukak radio Fly.fm. Okay la to kan. Selalunya around pukol 6.45 gitu ada Alarm Call, haa aku suka dengar. Sebab semua orang bodoh kena prank. Kesian dohh Haha Tapi hari ni bertarikhkan 20 Julai 2010 bersamaan dengan hari Selasa, aku geli nak dengar Alarm Call for today. Sebab apa? Haa sebab ada la orang yang kena prank nih, gila bangga diri bole. Okay aku cerita sikit. Dia kan kena call then Ben ni buat buat la tanya bout career dia macam interested nak tahuu. Budak lelaki nih I think baru dapat kerja kot. Enta la, but dia kerja as Mechanical Engineer *cis da la sme scope nan aku duh -.-'. Okay then Ben tanya macam macam then budak lelaki to bole macam show off diri dia hebat sangat. Such as 'yeah I quite good doing my job', 'I'm a tough man act, so I can do many hard job', lebih kurang gitu la ayat dia. ERKKK! Geli kan? Kalau kau dengar pn, kau pn boleh mual wehh. Okay aku pun menyampah lah nak dengar kan. So then Ibu pn tukar channel radio. Haa okay sikit telinga aku. Ibu bukak radio apa entah but I think radio Johor.fm kott. Dia maen click jea. Okay then kebetulan pulak time to Dr. Fadzillah Kamsah tengah cakap cakap. Every morning memang ada sekmen Doktor to cakap as peringatan. Dia cakap lebih kurang macam selit selitan tips gitu ahh. Then today punya topic is 'Lelaki Yang Macamna Perempuan Suka'. Cis, ta ke menarik tips hari ini Hahaaa. Then aku dengar dengar dan mendengar. Kau nak tahu apa dia cakap? Haaa meh aku cakap sikit. Aku ta ingat semua tapi yang aku ingat ;

1. Perempuan suka lelaki yang macho
2. Perempuan tidak suka lelaki yang macam kebudak-budakan tetapi lelaki pulak suka perempuan yang macam kebudak-budakan
3. Perempuan suka lelaki yang boleh memimpin
4. Perempuan tidak suka lelaki yang ego tapi ego sikit sikit to biasa la kan
5. Perempuan tidak suka lelaki yang kuat merajuk, perempuan tengok pun boleh mual

Haaa lagi aku lupa la, yang paling aku ingat nih ah. Dia cakap banyak sangat, dia cakap semua yang lawak lawak && interesting. Nanti la kalau aku ingat aku cakap Hahaaaa So then aku dengar dengar dah aku sampai dekat sekolah. Aku pn pakai stokin kasut salam Ibu then turun keretaaa. Tet tet masok class teros Gheee :D

P/s : Act aku nak cerita pasal Dr. Fadzillah Kamsah to cakap apa tapi bebel aku boleh terpanjang pulak Haha