19 July 2010

Kejam kan?

Haih terasa macam kejamnya aku buat orang. Tapi betol, aku penat. Aku ta larat, ampunkan aku. Apa salah aku lagi sampai aku kena rasa macamni? Okay, sayang ada. Tapi hati aku memberontak. Perasaan memberontak aku lagi kuat dari rasa sayang nih. Bayangkan betapa lembamnya hati nih. Aku memberontak memang semuanya keluar dari mulot. Ikot kau, kau boleh tahan ke ta. Memang aku pemendam. Selamanya aku memendam akhirnya akan keluar jugak. Aku akan keluarkan segala isi perot hati aku. Aku sendiri ta tahu aku dapat tahan lagi ego aku nih. Aku tahu mna tahu satu hari nanti aku boleh pulihkan balik. Ye memang nak dipulihkan tapi ta tahu oleh siapa. Okay aku masih sebelah kau sebab aku hati perempuan && sebab masih lagi ada bibit bibit kenangan yang sukar nak dilepaskan. Jangan risau, aku ta pergi jauh tapi pandangan aku terhadap kau boleh berubah bila kau sendiri tahu nak memanipulasikan :)


*ceh ceh ayat aku haha