20 July 2010

Kenapa ta paham lagii?

Kau nih. Aku cakap dengan siapa sebenarnya nih? Kenapa kau ta dapat tangkap lagi nihh? Aku cakap Bahasa Patel kea? Apa masalah kau, cuba kau cakap dekat aku. Aku ta boleh paham kau lagi lah macamni kalau kau sendiri ta paham aku cakap apa. Mintak aku perbetulkan tapi sepatah haram aku cakap, kau haram nak paham. Kau nih da kenapa? Haishhh. Orang apa kau nih? Perfect Bahasa Melayu aku cakap pn takkan kau ta paham paham? Tolong la wehh. Tolong jangan buat aku fed-up dengan kau. Jangan buat aku meluat nak hadap kau. Tolong, pahami aku yang aku sekarang nak pulihkan balik. Aku ta boleh teros marah kau macamnih, kau da besar wehh. Tolong jadi matang sikit. Jangan tambah lagi penat aku nihhh *sigh

p/s : Aku ta tahu aku nak cakap bahasa apa lagi dengan kau wehh -.-'