24 August 2010

4 Kejuruteraan 1, rindu :')

Tadi bukak la Facebook Yeap Hui Qin, haaa dia nih classmates aku dari Form 2 sampai Form 4. Every year since form 2 dduk sebelah dia, maklumlah Sekolah Menengah Taman Universiti kan kena dduk sebelah bukan sama bangsa. Then bukak la album dia semua, then ada lah satu album gambar class Kejuruteraan Form 4. Aish, class lama =='. Tengok tengok gambar, timbul rasa rindu. Aku bayang, aku dekat class to. Ish betapa bestnyaa. Class to meriah, sebab campur KJ 1 & KJ 2. Ingat lagi, dulu class to meriah jea. Takde pressure, happy jea. Buat homework macam tak buat. Then class to jea yg hari Isnin nan Selasa kena balek lambat sebab belajar drawing. Belajar drawing sunyi jea sebab sekolah dah kosong, budak class lain semua dah balek. Then bila msok class Engineering Technology, lagi double double meriah. Sebab cigu Sharipah memang layan kepala haha :D Lagi kalau class Chemistry, cigu Hidayati *kot la, aku lupa dah hee pn best jugak. Dia ajar semua aku paham. Then class Addmath aku macam slow sikit sebab cigu cakap laju gila and satu pn aku tak paham haha *sorry cigu :) . Kalau class Physics pulak, cigu ajar tak pandang budak. Kelakar kan? tapi, tu yang aku rindu Ghee Cigu Bm pn sme, dia ajar senang paham, suara dia lantang. Kalau dia cerita, memang ada sambungan :). Cigu Sejarah, aishh awekk wehh haha cigu nih cool. Bagi kerja macam kerja budak budak kecik sebab just isi tempat kosong and belajar aku paham lahh haha Rasanya takat to jea kot aku ingat. Kadang rasa menyesal pindah, kadang rasa 'Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak blahh' tapi entah. Hati manusia kan, berubah-ubah haha Well but for sure, I do miss them fucking muchh haha ♥











Okay Nazihah, aku paham kenapa kau kata class KJ meriah :')














Haaa nih cigu Sejarah, kan aku dah cakap. Awek wehh :D
















Haa nih cigu Math mode, merangkumi mak Nazihah. Dia ajar senang grab, aku suka ^^












Megat, Che' & Agas haha Megat last day aku dekat sekolah sana, aku sign beg phone kau to. Aku ingat! hahaha xD










Jia Ling, Atiqah, sape lagi sorang nih Lupa Sorry -,-'

















Haa nih Arep, dulu before pindah dduk sebelah dia. Selalu ngorat dia haha dia pandai Addmath :)

















Sumpah aku jelous, aku tade baju KJ to -___________-'