15 September 2010

Aduh, ke mana kau?

Harini bangun pagi ada text daripada Rizwan Yazid yang mengadu sakit dada. Alamak parah ni. Tapi text tu aku dapat 11.10 pagi tapi aku baca 11.40 pagi. Kan perbezaan jarak masa agak lama kan, aku pun selamba ubi pn reply. Then alahai, no reply. Ahh suda ke mna pulak mamat ni pegi. Tape, aku relex. Mana tahu dia pegi beraya sampai busy sangat kan. Then tunggu sampai pukul 12. Aik, tade jugak. Pelik, then anta lagi text. No reply lagi, ahh tunggu lagi. Sementara tunggu reply, online la dulu. Then tengah online, capai ganggang telefon rumah. Then dail la no dia. Then tut tut tut tut tut aik tade angkat. Bertambah pelik. Okay la online lagi la, then tekan online friends dekat myspace. Nampak Jijah online. AA HA! adek Iwan online, bole tanya ni. Tapi alahai ada orang tego pulak dekat Facebook. Layan kejap la. Then tekan lagi online friends for refreshing, then BABI! (harap maklum saya bukan maki sesiapa, saya memaki situasi saya ^^) Jijah da offline, tape la. Then konon konon try la bukak YM mana tahu Jijah onlinekan Iwan punya boleh tanyakan. Sekali sampai sna, sekali lagi BABI! 'Rizwan Yazid appear to be offline' Alahai, hati semakin risau. Ke mana pulak lelaki ni pergi. Ke hospital ka. Ke alam ghaib ka. Ish pelik. Then taip taip dekat YM menandakan aku carik Iwan. Then risau risau dan terus risau lalu angkat lagi ganggang telefon. Dail la lagi, tut tut tut tut tut. No answer Duh -.-' Ahh cuba lagi la, then finally! Yes! angkat pun tapi suara sakit, aduh! kesian. Tape, sekurang-kurangnya aku tahu kenapa dia hilang. Habes sehari suntuk aku risau nak mati. Inilah, bila tade risau. Bila ada, saket hati. Teori apa la itu =='