15 September 2010

Cuba kau dengar then kau paham balek -.-'

'kau macam good good jea' amboi kau ta rasa ke ayat to macam yeye, aku rasa sangat CYY ( bak kata Bedol ) haha sebab enta. Maybe sebab kau combine kan ayat Melayu dengan Inggeris. macam enta. Cuba kau cakap jea, 'kau macam bagos jea'. Bukan penangan ornag yang mendengar tu lagi sedap. Aku rasa kau lagi macam bagos jea sebab kau na sound orang tapi kau guna ayat bercampur-campur macamtu. macam bodoh kot. Kau nak sound orang tapi ayat kau pun ta betol. macam good good. Eeee, then aku dengar da macam satu kewajipan jea kau cakap. Sebab kau main cakap ikot sedap cakap sedangkan benda tu tade kena mengena pun dengan orang to bagos ke ta. Bukan niat aku nak kata kau bodoh ke apa, bukan niat aku jugak nak cakap aku ni pandai sangat dalam tatabahasa atau ejaan atau Inggeris atau apa apa sahaja pasal sastera. Tapi pk pk lah, ta tfikir ke mana tahu orang denga then directly orang kata kau ni bodoh sebab ayat sound kau tu =='