01 October 2010

Sekeras-keras aku

Sekeras-keras aku tipu la kalau tade teralih sikit keras ni haha bila orang yang pendam on talk one by one memang ada termakan sikit. Tapi dengar sini. Aku cakap tapi kau ta dengar betol betol, kau cerita problem kau so wht the point kau panggil macam gitu gaya? Come on la,

Kau tanya kenapa aku ta na balek haritu. Kau tanya kenapa dengan orang lain, aku cerita tapi dengan kau aku ta cerita. Aku jawab, sebab kau ayah aku ta cerita. Sebab kau lebih tua daripada aku.

Kau mungkin banyak pengalaman daripada aku, tapi kau pernah duduk ditempat aku? exactly tempat aku. maksud aku, betol betol sekarang kau ada tempat aku. Ahh tidak. Bukan, kau bukan aku. Kau tak kt tmpat aku.

Dalam berjuta orang dalam dunia ni, mungkin bape peratus jea yang akan sama duduk macam aku, sama serabot macam aku. Orang orang macamni yang mungkin easy going tapi dia ta bole tolong aku and aku pun ta bole na tolong dia. Itu masalahnya.

Kau kata dia ta matang, kau kata on mind control, i'm the winner. Mungkin betol, mungkin salah. Tapi sumpa aku sedikit ta rasa yang aku control dia or dia pak turut aku. Aku ta nafikan, selok belok family dia memang ta macam kita. Kita low class, dia high class. Okay tape, aku sedar benda itu. Tapi kau jangan pandang anak dia pun macamtu, dia ta bawak aku balek sebab? Mungkin dia pun rasa macam aku or mungkin dia da cakap tapi aku cakap ta na. Salah dia atau salah aku? Aku rasa salah aku sebab degilnya aku. Ramai mempersoalkan, kenapa dia ta bawak aku balek. Haha kau buat aku terketawa sekejap, masih ta dapat grab lagi haha Okay la, orang da ta paham kita na buat macamna. Diam jea la nampaknya.

Aku mungkin ta kuat, aku mungkin lembik tapi aku takkan nak senang senang bagi diri aku untuk kau serang serang then teros serang. Aku hargai kau panggil aku then tnya aku itu ini. Aku hargai jugak kata-kata kau, mungkin betol jugak kata-kata kau. Okay terima kasih lah tapi aku pun lima puluh lima puluh mahu berganjak atau tidak :)