23 November 2010

Rindunya ramai ramai.

Aku : Sekarang da jarang sgt lepak rmai rmai. huwm
Kau: Haa ann. na wt cam ner. berpecah puak.


Peh bpeca puak yang ta tahan tu haha hampeh betol kau ni gheee Tapi sungguh, aku rindu satu waktu dulu. Balek sekolah peh memang table mamak dekat depan cs tu penoh dengan satu gang. Semua lelaki aku seorang perempuan. Biasalah adik perempuan yang terakhir. Kadangkala timbullah Wani dan sebagainya. Kebanyakkan memang semua dari Mekanikal. Memang ada yang dari Elektrik dari Awam dari Pertanian. Tapi entah mengapa, jarang sekali Keusahawanan. Dudok mamak bukan kacau orang ke apa, alah saja duduk duduk. Borak borak. Yang abang abang lain semua hisap rokok segalanya lah. Kadang memang table mamak kitaorang paling meriah. Eh rindunya waktu tu. Habes lepak jalan sekejap dalam cs. Ish Even ramai cakap, 'kenapa agas sangat pergi cs pakai baju sekolah?' erkk itu aku ta dapat na betah apa. Memang kadang kadang aku terdiam bila orang kata gitu haha Alah jalan dalam cs pn bukan buat apa, jalan pusing dua tiga round cukop lah. Then balek lah. Nanti time tu memang semua bepeca peca naek bas lain lain. Best sangat. Even kadang balek sekolah ada rm3 jea dalam tangan tapi keinginan na tumpang setable tu memang kuat. Tapi sayang, semua tu da tade. Sekarang time cuti pun da lama ta lepak ramai ramai dekat foodcourt cs yg kt atas tu. Kalau dulu, memang sederet tu satu gang. Tapi sekarang semua da keluar sendiri. Dulu yang satu group besa, jadi banyak group kecik kecik. Sedih kan? Nak macam dulu bole? :'(