02 December 2010

Eh kau bole sama pulak, Haha.

Cigu : Dulu saya sekolah teknik.
Paah : Teknik? Teknik Jb?
Cigu : A'ah.
Paah : Eh sma lah ! :D
Cigu : Eh awak pun. Amek aliran apa?
Paah : Amek, Mekanikal.
Cigu : Oh. Eh ! Saya pun. Haha. class J berapa? Saya dulu J2.
Paah : Sekarang da ta panggil J, dia panggil M. Saya M2. Tapi samalah to ! *excited ni.
Cigu: Haa to lah. Class awak dekat mna? Dulu class saya dekat sebelah E3. Nun kt belakang.
Paah : Eh ta. Saya form 4 ni class da tempat lain kot. Tahun saya tade smpai E3 :D
Cigu : Oh. Dulu saya ada. Ingat lagi dulu, J2 to class paling nakal to.
Paah : Haa samalah, class saya pun Haha.
Cigu : Kan. J2 dulu semua cigu tana masok. Sebab nakal sangat. Saya dulu belajar Addmath dengan Pertanian sebab cigu Addmath tana masok da. Haha.
Paah : Haha. Lebih kurang lah nan class saya. Class saya pun ramai cigu na drop, cakap tana ajar tahun depan. Buat sedih jea. Haha.
Cigu : Haha to lah. Dulu cigu Agama nan *apa enta lagi satu aku lupa haha, keluar class nanes.
Paah : Haha. Kesian doh :D
Cigu : Haha. Ada lagi ta cigu yang tinggi tinggi, puteh puteh.
Paah : Siapa? Oh yang muka macam cina to ea?
Cigu : Haa yang to yang to.
Paah : Haa cigu Syeikh kan !
Cigu : Haa diaaa. Dia dulu cigu disiplin, sekarang jaga disiplin lagi?
Paah : Haa jagalah, dia da lme kan kan.
Cigu : Eh mesti lah, lama dah. haa dulu bilik disiplin to sebelah nan bengkel Jentera. Kalau awak perasan kt situ ada kesan terbakar. Haa budak class saya lah buat to. Haha. Nakal betol. Haha
Paah : Haha. Tegging Haha. Best.
Cigu & Paah : blah blah cakap lagi haha


Cis, boleh sama aliran sama sekolah pulak haha kelaka. Agaknya memang dari azali budak Mekanikal nakal haha To lah cigu tuisyen aku ajar aku Physics. Bole tahan lah belajar nan dia, best. Bnyak cerita, haha. Dia sekarang smbong master dekat UTM in Chemical Engineering kot. Cool aite? Gheeee :D