13 December 2010

Harini aku buat -


Harini pagi pagi bangun tido pukol lapan sepuluh minit then aik nenok ibu ayah pegi mna, oh yaaa ibu teman ayah pergi hospital amek ubat-lupa lah labu -.-. Then mamai masok bilik capai towel then pegi mandi. Mandi mandi, woah harini 2nd moon coming-bapak banyak siaaa. Ha okay then siap siap pegi tusen, ibu balek sekejap semata na pick up aku hantar aku pegi tusen pulak-busy women betol even dia ta kje hoho. Then msok class, today 3 hours straight belajar Chemistry dengan Miss Diana, amek kau bercabang cabang sana sini otak aku pk chemical formula semua haha Haa then pukol 12.15 habes class pegi Jusco dengan Syaheerah. Haa msok Jusco first place pegi toilet lah-Syaheerah lah na touch up sana sini, biasa lah Girls keep their beauty maintain whoot ! Then jalan pegi La Boheme beli roti, dia dua aku dua. Da ada makanan mesti ada minuman, then away pegi Coolblog pulak aku order Cappucino-favie aku kot haha. Then turon level 1 pegi Arena, lepak sana - makan makan cakap cakap. Then jalan jalan pusing pusing Jusco - act it kinda boring bila da selalu terlampau sangat jejak situ unless kau ada duit., it ain't boring at all la kan haha. Then pukol 5.30 berangkat balek menaiki pengankutan awam, biasa lah student berdikari sendiri lah haha then naek bas & watefakk ramainya orang-almost sardinlah tapi haha. Okay dah sampai tempat stop aku, aku turon bas then menapak sikit na masok lorong ruma aku. Habes lecak sana sini aku redah, cis kotor seluar aku-ah biasalah seluar ni pn da lme ta basoh sebab ayah ajar jangan basoh seluar jeans selalu & sampai sekarang aku ta tahu kenapa haha. Then na masok lorong, alamak ada siput babi-alah kesian kau sekor sekor tga mngesot bergerak kan. Aku pn langkah lah siput babi tu-act ta la geli mna sebab dia pn bukan lah babi betol-dia suci lagi bersih slack dia lembab na mati gheee. then smpai depan rumah, baca doa doa mintak ibu ta mara haha. bukak gate then masok ruma-fuh selamat dia ta mara. Selalu dia mara kot, sebab biasalah anak ta reti dudok rumah haha Tapi bila aku dudok ruma, dia pelik pulak. Ahh biasalah kan, Haa then aku msok, aku bukan tudong bukak cardigan. Belenging dengan t-shirt basah & suar jeans kotor-oh ye aku memang type perempuan na buat ikot suka hati aku even keadaan selekeh mne pn. Then aku pegi belakang, bukak lappy then jengah periuk ada bubur. Haa okay la to kan, tp aku ta tahu motif ibu masak bubur tu apa-aku rasa family aku sehat sehat jea ni ghee then aku bukak, aku onl dulu then aku pegi mandi then makan then yes sampai sekarang aku onl haha okay dah, cerita habes dekat sini jea :D


p/s : Harini Taman Universiti, Skudai, Johor Bahru hujan renyai renyai, hujan cmni bole buat demam tahu (!) & aku ta tahu kenapa aku cerita semua ni dekat kau semua haha