08 December 2010

Over the Night, katanya.

Haa semalam berapa haribulan? Haaaa 7 December kan kan. Haa semalam aku online lah malam malam. Ceh punya semangat aku online lepas tu tiba tiba terlintas lah dekat kepala otak ni na overnitee. Tapi na overnite dengan sape? Haa sorang sorang lah, baru nak ajak adek then tengok dia tbongkang dah. Padahal esok ni ada class Physcs & BM ni. Ceh konon ta na tdo teros nt mndi pagi siap siap then pegi tusen. Konon-konon lah ni, hasrat hati ni. Tapi macam haram, pukol 4 lebih aku da tido da. Sebab tido - ku takot, haha sengal gila padahal onl dari pukol berapa sorang sorang ta rse takot pulak. Patel betol haha kelaka.

Then yelah da tido pukol 4 kan, mna ta ngantok kan. Then tahu tahu ibu kejot pukol 8. Aku cakap, 'ye kejap, nt bangon lah' tapi haram ta bangon jugak. Then ibu kejot lagi pukol 8.30-'Akak bangon, ta pegi tusen ke?', aku jawab- 'haa ye pegi, ala kejap la. 1 minit lagi bangon la'. Then tup tup pukol 8.45 aku bangon & fyi class aku start pukol 9. WATEFAKK doh, habes aku totally late. Memang aku teros msok bilik air then mandi ala ala kerbau sikit ghee then pegi.

Sampai sampai da pukol 9.10 kot. Lambat da la kan, then aku naek tngga then nak bukak pintu lah ni. Then tiba tiba ta bole ! Cis da kenapa pulak, rupanya cigu da locked da. Peh memang time to memang tahap bengang aku tinggi la. Then tekan la bell kan - ting tong. Haa cigu Khai datang then bukak, then aku cakap sorry dekat dia. Of course muka I tga malu Har har -.-

First period tadi Physics. Then biasa la orang da lambat pegi class, dia akan macamni ;

'Alamak da start belaja ke? Kenapa ta borak borak dulu. Cis Fuck.'
'Eh kena buat apa ni? Salin ea?'
'Eh weh, da banyak ke belaja? Banyak aku ttnggal ke? Babi lah'
'Eh kejap, chapter mna da ni?'

*ni maseh tga tekial kial tga setting tempat ddok keluakan khazanah na belaja kan. Then bila da selongkar beg, akan cmni pulak ;

'Eh babi. mna pulak note aku. Haa ni pn'

*Then keluarkan pen pulak. Mesti na bukak buku, dia mesti akan ;*

'Eh cilaka, ni buku note lain. lanciouuuuuuuuuuuu ! salah note, aku ta bawak note Physics. Sengal la -.-'

Haa to memang sah sah la bibir akan tkumat kamit akan cakap macamtu, haa aku lah to. Haha. Then aku pn pakai la note lain to then copy kt whiteboard guna pensel. Hina sia rse haha. Then Belaja belaja. Cigu explain explain. Then 2nd situation, orang ngantok bila belaja dia akan blur. Then ta semena-mena dalam palotak dia akan t'pk :

'Jadah apa siaaa ni'
'Eh kenapa macamtu pulak?'
'Lah C to apa pulak, F to apa pulak.'
'Eh tadi bukan ni sme posisi ke'
'Eh parallel axis ni memang mndatar jea ke?'

Haa memang macam macam tanda tanya, then tanpa segan silu aku pn angkat tangan tanya betubi-tubi. Habes semua soalan pelik pelik aku tanye naseb cigu memahami aku ni bangon lambat haha So biasa lah, bila tidur lambat macam macam bole effect. Haha. Dga to Farah kau kalau ada class esok hari jangan berangan kau na overnite lagi, haha insaf ni =='



Harini aku belajar Physics Chapter Light. Chapter Form 4.


P/S : Balek aku tengok dalam beg aku rupa-rupanya ada note Physics aku haha siot betol, -.-