10 June 2011

Kau harap aku call kau. Kau harap aku paham kau, kau harap aku buat semua untuk kau. Aku mintak benda lain, tapi benda lain yang kau tadah. Ish, sudah. Aku penat, membuak-buak marah aku. Membuak-buat sakit hati aku. Tapi, kau pk hati kau. Kau boleh keluar dengan kawan-kawan kau tapi topap semata nak cakap dengan aku pun kau ta sudi kan. Padahal memang ada hal besar yang patut kita cakap, kita slow talk. Tak salahkan kalau masa ni, masa aku hang terus kau call ke apa. At least ada effort jugak kau tunjuk semata nak tunjuk kau bukan selfish. Tapi, nampaknya macam tak. Macam satu haram pun aku ta dapat, satu haram pun kau tanak try kan. Ahh mungkin aku jea kot yang rasa betapa pentingnya kau, betapa takut kalau kau pergi jauh lupakan aku. Aku tahu aku bukan sape, tapi aku ni orang. Bekas lama kau, itupun kau ta boleh na paham? HAHA. Sekarang aku dah tahu, aku bodoh terhegeh dekat kau. Bukan aku nak kejar yang lama tapi nak baiki balek hubungan yang pernah jadi lebam hitam dalam hati ni.


Cukup berkias dah ayat aku untuk kau paham? :)
Aku harap kau baca.