02 July 2011

Happy Birthday Farah.

29 June 2011 // 12.00 a.m : Penuh katil aku dengan bedak saying "HB, <3 kau" . && malam habes muka aku penuh bedak campur dengan eye liner Ell. Terima kasih Syasya, Laila && Farah Syafiqah haha.

29 June 2011 // Petang : Aku kena baling telur. Kelakar gila, mampus baju aku semua bao telur. && sampai harini ta hilang lagi baonya haha terima kasih Syed, Arie, Faiz, Fahmi && semua semua lha hihi & especially you, Amirul Akmal.

29 June 2011 // 11.43 p.m : Hey Air mata, stop berlari redah kelopak mata boleh?

30 June 2011 : Okay mata bengkak macam panda. Terima kasih air mata.

2 July 2011 : Bukak FB, && ad tagged video. Omg ! Iwan buat video && kawan dea semua wish birthday. Ish Sumpah comel, sumpah aku suka. Terima kasih Rizwan Yazid :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Every year mesti aku tunggu birthday. Sebab aku suka birthday, sebab masa haritu lha semua orang akan cakap benda comel dengan masa yang sama mendoakan aku. Masa tu aku tahu mana yang sayang aku, mana yang betul betul stand dengan aku. Terima kasih kawan, terima kasih yang wish. Kalau nak ikut tolak bahagi, memang aku ta tahu macamna cara nak cakap yang aku sayang semua orang. Aku ta tahu macam mana nak ucap terima kasih banyak banyak. Terima kasih semua. Tapi sayangkan bila harijadi sendiri, orang tuan punya badan menangis. Hanya sebab, okay tana cakap. Yes, aku memang touching even benda tu sikit. Tapi kenapa time birthday aku? Kenapa kenapa? Sampai harini & sampai mati aku akan ingat harijadi yang ke tujuh belas aku direndam dengan air mata sendiri. Bodoh.

Okay cukup cerita harijadi yang dah berlalu 3 hari lepas :)


Farah,
Selamat harijadi.
Kau lama makin tua, kau ingat mati makin dekat dengan kau.
Bukan dekat lagi tapi mmg rapat dengan kau. Kau ready, kau jangan suka sangat bila harijadi kau kay ?
Kau dah besar, kau dah reti fikir. Kau fikir mana baik, mana buruk.
Sayang diri kau, sayang mak bapak kau. Sayang keluarga kau.
Kau belajar pandai-pandai, tolong keluarga kau.
Kau ingat tu, okay Farah?

Kbye.