13 August 2011

Aku ingat lagi masa aku mula kenal kauuu. Kau tegur aku, aku dengan secara over peramahnya pun menegur balek.
Aku ingat lagi bila kita sama-sama merindui.
Aku ingat lagi kau pernah bagi aku satu tajuk lagi, it's dedicate to me & aku pun begitu.
Aku ingat lagi bila aku balek sekolah, aku nanes nanes carik kau. Cerita semua masalah aku.
Aku ingat lagi bila kau call aku ngadu sakit pinggang.
Aku ingat lagi.
Yes, masih segar bugar dalam memori kepala aku ni.
Tapi sayangkan, kenalan hampir 5 tahun & hubungan yang hampir 2 tahun dijalinkan lenyap macamtu jea.
Hahaa, tipulha kalau aku ta sedih. Tapi kalau itu yang selalunya aku dapat, ta salahkan kalau aku undur diri pergi jauh.
Aku hilang kata bila dengan kau sekarang.
Kalaulha hati aku ni boleh dibelah, dah boleh nampah betapa bernanahnya hati aku.
Aku dah ta mampu na kuatkan diri lagi.
Aku mintak maaf.